Tuesday 18 May 2010

Aku...dan bisnesku...

Assalamualaikum semua..

Setelah sekian lama saya mendiamkan diri daripada berblog..kini saya kembali aktif semula..insya Allah selepas ni pengurusan masa akan saya aturkan agar lebih fleksibel dan displin untuk saya patuhi. Sebelum ni saya ada satu blog yang menggunakan nama Ummihanani..namun atas sebab2 tertentu saya delete blog tersebut...so skng saya kongsi dengan blog kekandaku..jadinya mmg banyak perkara nak buat semula...nak kene jejak kawan2 blogger lain..insya Allah step by step...(mesti en.kanda ku jarang menulis..sbb semua geng2 blogger wanita belaka...hihihi...)

so mana2 kawan2 blogger yang tersinggah kat sini..nak exchange link di persilakan ye...

Ok topik yang saya nak bawakan pada hari ini berkaitan dengan produk yang sudah mendapat sambutan hangat daripada wanita diluar sana iaitu Maajun Anggun Bistari(MAB). Saya sudah menjual MAB ni sudah genap dua tahun. Alhamdulillah ramai sudah wanita diluar sana mengambilnya. Nanti saya akan tepek juga testimoni-testimoni drpd pengguna MAB ni.



Nak tahu apa itu MAB? Apakah khasiat2nya? ok baca selanjutnya di bawah ye..sebelum tu nak tepek gambar sikit..bg nampak lebih suka untuk anda membacanya...

hah itulah rupanya MAB ni...Ok sekarang saya nak bagitahu maklumat selanjutnya tentang Maajun Anggun Bistari ni.

Maajun Anggun Bistari(MAB) ialah produk tradisional yang dibuat daripada herba, rempah ratus dan madu. Ianya bertindak untuk merawat kesihatan luaran dan dalaman kaum wanita sahaja.

Maajun Anggun Bistari(MAB) adalah maajun perancang keluarga. MAB ini adalah rumusan tradisional yang telah diusahakan oleh pengusahanya selama 30 tahun. Cara penyediaannya pula adalah bersih, suci dan halal disamping bacaan surah-surah tertentu untuk memantapkan lagi penggunaannya.

MAB ini dirumuskan 100% daripada bahan akar-akar kayu dan tiada langsung penggunaan bahan steroid yang dapat memudaratkan kesihatan. Jadi tidak perlulah merasa ragu-ragu untuk mengambilnya. Ia juga tidak akan menyebabkan bertambahnya selera makan jadi tidak perlulah merasa takut akan masalah kegemukan. Kerana ia juga dapat mengurangkan berat badan ke tahap yang optima.

Oleh kerana kandungan yang digunakan adalah bahan-bahan tradisional jadi ia dapat memanaskan dan menyihatkan badan. Ini amat bagus bagi kaum-kaum wanita yang selalu merasa sejuk terutamanya selepas bersalin. Perlulah dinasihatkan supaya mengambil air dengan secukupnya.

Hah? mcmane semua? teruja tak bila baca penerangan saya tentang MAB ni? Ok anda mesti nak tau juga kan apakah khasiatnya? Testimoni daripada pengguna? dan lain2 tentang MAB?ok nnt saya akan sambung lagi ye...bg suspen sikit kat semua..:)

No comments:

Post a Comment